Mi minden jár egy székhelyszolgáltatással?

Nemrég aktuálissá vált egy székhelyszolgáltatás igénylése a családban, ezért viszonylag frissek az információim a témakört illetően. A nagybátyám fogott bele egy ajtó-és ablakcserével foglalkozó vállalkozás indításába és ehhez kért abban segítséget, hogy keressünk együtt olyan szolgáltatót, akitől lehet székhelyet bérelni. Így akadtunk rá a szekhelyszolgaltatas24.hu oldalra.

Azért keresgéltünk ebbe az irányba az albérletek és a saját ingatlan bejelentése helyett, mert ezeknél az eseteknél az ingatlanra vonatkozóan komoly adóterheket kell megfizetni, amiket leosztva hónapra arányosan könnyen drágábbra futhatunk ki, mintha székhelyet bérelnénk. Ezért volt inkább eleve is az a koncepció, hogy egy székhelyet keresünk inkább.

A keresgélés hamar eredményes volt, ugyanis néhány kattintás után ráakadtunk a szekhelyszolgaltatas24.hu weboldalra. Itt tulajdonképpen egy óra alatt sikerült is székhelyet szerezni – plusz persze az agyalás, míg eldöntötte a nagybátyám, hogy tényleg ez legyen-e a székhelyszolgáltató. Amellett, hogy kedvező áron volt a szolgáltatás, azért emellett a döntés mellett szólt, hogy nagyon jó feltételeket kínáltak a székhelyszolgáltatás mellé, vagyis inkább ezen belül. Mikre gondolok? Mindjárt fel is sorolom őket!

Először is, természetesen kikerül a cégtáblára a cég neve, tehát egyértelműen beazonosítható lesz, hogy azon a címen működik ez a vállalkozás. Egy cég egyébként köteles magát úgy megjelölni a székhelyen egy cégtáblával, hogy az jól látható legyen a közterületről is.

Emellett a megadott címen a szekhelyszolgaltatas24.hu kollégái átveszik az érkező leveleket és azokat beszkennelve továbbítják e-mailben. Azt gondolom, hogy megfelelően 21. századi módja annak, hogy eljusson a megfelelő helyre az üzenet. Természetesen indokolt esetben ezeket továbbítják postai úton is, hiszen vannak olyan alkalmak, amikor erre van szükség.

Szükség esetén a hatóságok fogadása is megoldott a szolgáltató által. Sőt, ha a helyzet úgy hozza, az esetleges hivatalos intézkedéseket is tudják helyben kezelni.

Végül, de nem utolsó sorban pedig lehetőség van a tárgyalók igénybe vételére is, amelyek Budapest második és hatodik kerületében találhatók.

Tehát összességében meglehetősen sok előny származhat abból, hogyha az ember nem direktben magában foglal, vagy saját címre jelentkezik be az újdonsült vállalkozásával, hanem ha helyette székhelyszolgáltatást vesz igénybe. A szekhelyszolgaltatas24.hu oldalán erre több remek megoldást is lehet találni, ajánlom figyelmeteke, saját tapasztalat alapján.