Cégalapítás tanácsadás, ami nélkül nem érdemes nekiindulni

Egy ablakcserének, vagy teljes nyílászáró korszerűsítésnek számos előnye van, de még mindig sokan szembesülnek azzal a nehézséggel, hogy önerőből elindítani ezt a folyamatot egészen drága mulatság. Az ablakok cseréje, vagy akár csak javítása is nagy beruházás, és nem mindig könnyű úgy alakítani az életet, hogy erre is jusson a megfelelő mennyiségben pénz. Emellett pedig az is igaz, hogy megtalálni sem egyszerű azokat a forrásokat, amelyek segítséget nyújthatnak a költségek fedezésében. De persze, attól még, hogy nem olyan egyszerű őket megtalálni, maga a tény mégiscsak nagy szerencse, hogy ma már elérhetőek olyan pályázatok, amelyek támogatást nyújthatnak az ablakok és ajtók cseréjéhez, növelve ezzel a lakóingatlanok energiahatékonyságát.

Az ablakcsere pályázatoknak köszönhetően sok lakástulajdonos képes volt már megvalósítani ezt a nagy volumenű és igen fontos fejlesztést az otthonában. Ezek a támogatások – ha egy kicsit komplexebben gondolkozunk róluk – abban is segítenek az embereknek, hogy egyre kisebb lábnyomot hagyjanak maguk után az utókornak azáltal, hogy a korszerűbb nyílászárók által lényegesen kedvezőbb fűtéssel tudnak élni a hideg téli hónapokban is. Ez az energiafogyasztás csökkentése mellett a háztartások fenntartási költségeit is jelentősen csökkenti. Csak pusztán elindulni nehéz, a beruházással. Azonban a pályázati kezdeményezés ösztönzheti azokat, akik egyébként nyitottak és igényük van egy környezettudatosabb és energiahatékonyabb otthon megvalósítására.

Az ablakok teljes cseréjétől eltekintve persze arra is van lehetőség, hogy felújításba fogjunk. Egy jó minőségű, régi fakeretes, dupla üveges nyílászáróból simán ki lehet hozni sokkal jobbat, mint amilyenre bárki is gondolna. Nem csak az azonnali műanyagra váltás nyújthat előnyt, hanem, az is, ha a megfelelő eszközökkel nekilátunk a régi ablakok felújításának.

Azonban nem csak az ablakcserével kapcsolatosan merülhetnek fel önerő hiánnyal kapcsolatos problémák, hanem számos más indulás kapcsán is szóba kerülhet ez a dolog. Például egy új vállalkozás indítása, cégalapítás vagy a meglévő cég továbbfejlesztése mind olyan eset lehet, ahol a megfelelő támogatás és tanácsadás elengedhetetlen – a komoly mennyiségű önerő megléte mellett. A következőkben arról fogok írni, hogy miért is olyan fontos a cégalapítás tanácsadás témakör időben történő felgöngyölítése.

A cégalapítás összetett folyamat, amiben egyszerre kell rendezni jogi, adózással kapcsolatos és adminisztratív jellegű feladatokat. Ebben a helyzetben a grossoffice.hu nagyon hasznos, ha képbe kerül, hiszen amellett, hogy a cégalapítás jogi kérdéseit rájuk bízhatjuk, további jótanácsokat is kapunk tőlük – már anélkül is, hogy egyáltalán megkeresnénk őket. A weboldalukon ugyanis teljeskörű tájékoztatást adnak mindennemű munkafolyamatról és azokról a kérdésekről, amit még időben szükséges teljesen átrágni. A szekértői segítség igénybevételét is már az első pillanattól kezdve tanácsolják, tehát a könyvelő, vagy az adótanácsadó felkeresésére is felhívják a figyelmet már a leges-legelején. Tehát tulajdonképpen a cég szakértői nemcsak abban segítenek, hogy a cégalapítás folyamata zökkenőmentes legyen, hanem olyan tanácsokat is megosztanak a vállalkozóval, amelyek az első lépéseket követően, hosszú távon is biztosíthatják a cég stabil alapjait, a szilárd szakmai hátteret és ezáltal megalapozzák a sikeres működést.

A grossoffice.hu átfogó szolgáltatást nyújt, hiszen a cégalapítás tanácsadás és a székhelyszolgáltatás is a palettájukon szerepel. A cégalapítás alkalmával szakemberek segítenek átbeszélni a részleteket, hogy a megfelelő jogi formátumot tudja kiválasztani az induló vállalkozó. A tanácsadás részeként feltehetjük a kérdéseinket és iránymutatást kaphatunk a cégalapítás során történő konzultáció részeként. A szükséges dokumentumok elkészítését, és a jogi kötelezettségek ismertetését is a grossoffice.hu végzi, ahogyan arról is teljeskörű tájékoztatást adnak, hogy milyen teendői vannak egy induló vállalkozásnak az alapító okirat megszületését követően.

A cégalapítás tanácsadás után ugyanis nem lehet csak úgy hátra dőlni és azonnal belekezdeni a vállalkozói tevékenységbe, hanem vannak további azonnali kötelezettségek, amiket azonnal el kell indítani. Ilyen például a bankszámla nyitása a vállalkozás részére, amire viszonylag rövid határidő áll rendelkezésre. Az erről való konkrétum megtalálható a grossoffice.hu-n. Vagy a másik hasonlóan rövid időn belül elvégzendő teendő a NAV felé történő nyilatkozatok megküldése. Ezekre nem sok ideje van az induló vállalkozásnak, ezért érdemes megfogadni a grossoffice.hu tanácsait és már az elején könyvelőt fogadni, aki ezeket tudja intézni.

Egy vállalkozás életében vannak elengedhetetlen pontok. Ilyen a könyvelő, vagy adott esetben a törzstőke megfizetése, de még sok más egyéb példát is tudnék mondani. Igazság szerint ide sorolom a grossoffice.hu-t is, hiszen nélkülük a cégalapítás jogi segítség nélkül maradna. Márpedig ez tulajdonképpen olyan papírmunka, aminek során be kell adni a megfelelő dokumentumokat a cégbíróságra és ezt más nem teheti meg, csak a megfelelő jogi képviselő. A grossoffice.hu csapata pedig vissza is jelez abban a pillanatban, hogy megtörténik a cég bejegyzése a bíróságon. Ez akár egész hamar meg is történhet, de addig is, nem érdemes megfeledkezni a szükséges teendőkről, amiről már az előbb beszéltem.

Ha egy cég lehet szimpatikus pusztán a weboldala alapján, akkor a grossoffice.hu azt gondolom, hogy valóban az. Részletesen válaszokat ad a leggyakrabban előforduló kérdésekkel kapcsolatosan és nem fukarkodik a legapróbb részletek megosztásával az érdeklődők számára. Ha meglátogatjátok a weboldalt, magatok is láthatjátok, hogy miről beszélek pontosan. Itt tényleg arról van szó, hogy lépésről-lépésre átveszik a cégalapítással, vagy székhelyszolgáltatással kapcsolatos kérdéseket, és ami a legtöbbeket érdekelheti, arra mind részletes választ adtak már a kezdőoldalon. Számomra ez a cégalapítás tanácsadás párosítás, amikor tényleg nem csak a kötelezőket futjuk le a papírmunkával, hanem annál sokkal többről is szó esik – amire csak a vállalkozónak szüksége van.

Sőt, tulajdonképpen arra is felhívják már előre a figyelmet, hogy milyen gyakori hibák szoktak előfordulni egy cégalapítás kapcsán. A helytelen névválasztástól kezdve, a lejárt okmányokon át egészen a nem megfelelő könyvelő választásáig mindenre kitérnek. Szerintem ez rengeteget segíthet az induló vállalkozások életén, tehát mindenképpen hasznosnak tartom, hogy ennyi mindent megosztanak az érdeklődőkkel. Persze ez a saját érdekük is, hiszen azonos kérdésekre válaszolni állandóan valószínűleg elég unalmas lehet.

Természetesen az is fent van a grossoffice.hu oldalon, hogy mik a cégalapítás feltételei 2024-ben, ami persze eltérő lehet az egyes vállalkozási formák választása esetén. És természetesen az is itt van a cégalapítás tanácsadás részek alatt, hogy mennyibe kerül egy vállalkozás elindítása. Elvégre ez biztos, hogy mindenkit legalább annyira érdekel, mint a száraz részletek és a választható tevékenységi körök listája. Ha azt vesszük, hogy milyen elemekből tevődik össze a cégalapítás díja, akkor egyrészről van egy ügyvédi költség – ami a grossoffice.hu jóvoltából kedvező áron érhető el -, aztán bizonyos vállalkozási formák esetében van cégeljárási illeték, de jelenleg ez a kft-k és bt-k esetében nincs. Ugyanez igaz a közzétételi költségtérítésre is, ami egyszerűsített eljárás keretén belül nulla forint. Tehát összességében nem megfizethetetlen az alapítással járó mindennemű költség. Ami viszont az, az a szakértő cégalapítás tanácsadás párosítás, ami az első biztos alapköveket teheti le egy vállalkozás életében. A grossoffice.hu ilyen szakértő, tehát ha jó helyen akartok céget alapítani, akkor őket keressétek.